Η ψηφιακή αναζήτηση πόρων είναι από τους πιο σημαντικούς τρόπους χρηματοδότησης για σύγχρονες οργανώσεις. Σε αυτό το σεμινάριο με εισηγήτρια την Κατερίνα Δημητρακοπούλου, Σύμβουλο Στρατηγικής Επικοινωνίας και Managing Director της Social Mellon, θα εμβαθύνουμε στους αποδοτικούς τρόπους, τις καλές πρακτικές και τις νέες ιδέες για ανεύρεση πόρων με τη χρήση τεχνολογικών εργαλείων.
Η θεματική περιλαμβάνει τη στρατηγική για digital fundraising και crowdfunding: από τη δημιουργία του σωστού μηνύματος, τον τρόπο κατασκευής της αντίστοιχης landing page στην ιστοσελίδα, το στήσιμο μιας online καμπάνιας διαδικτυακά και τα κανάλια που χρησιμοποιούνται για την εξεύρεση πόρων (ιστοσελίδα, newsletter, social media, sms), έως τις τακτικές που ενδείκνυνται για το καθένα με αντίστοιχα παραδείγματα.
Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουλέψουν επάνω στη δική τους ιδέα/μήνυμα, να σκεφτούν προτάσεις για τον οργανισμό τους και να τα παρουσιάσουν στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης που συμπεριλαμβάνεται.
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μπορούν μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης να σχεδιάσουν μόνοι τους μια ολοκληρωμένη καμπάνια για αναζήτηση ψηφιακών πόρων.
***Η συμμετοχή στη 2η ημέρα του εργαστηρίου, προϋποθέτει την παρακολούθηση της 1ης ημέρας.***
Δομή Σεμιναρίου
1η ημέρα
10.00 – 10.50
- Digital Fundraising: τι είναι και γιατί το χρειαζόμαστε
- Βασικά κανάλια Digital Fundraising (ιστοσελίδα, newsletter, social media, sms)
10.50 – 11.00 Διάλειμμα
11.00 – 11.50
- Βέλτιστες πρακτικές Digital Fundraising για την ιστοσελίδα μας
11.50 – 12.00 Διάλειμμα
12.00 – 13.00
- Στρατηγική Digital Fundraising σε 5 βήματα
- Workshop:
Παρατηρήστε την ιστοσελίδα του δικού σας οργανισμού και προτείνετε 3-5 αλλαγές για την landing page που αφορά τις δωρεές - Απορίες – Διευκρινίσεις
2η ημέρα
10.00 – 11.15
- Crowdfunding: τι είναι & σε ποιους απευθύνεται
- Στρατηγική crowdfunding για MKO
- Καλές πρακτικές για επιτυχημένο crowdfunding
- Παραδείγματα χρηματοδότησης ΜΚΟ και ανάλυση Case Studies
- Πλατφόρμες για δωρεές (Give&Fund, JumpStartGreece)
11.15 – 11.30 Διάλειμμα
11.30 – 13.00
- Καλές πρακτικές & συμβουλές digital fundraising
- Workshop:
Προτείνετε μια online fundraising campaign για τον δικό σας οργανισμό:
– ιδέα, κεντρικό μήνυμα
– κοινό
– κανάλια
– τακτικές
– στατιστικά απόδοσης - Παρουσίαση και σχολιασμός από τους συμμετέχοντες
- Ερωτήσεις – διευκρινίσεις
Πού και πότε
Το σεμινάριο θα διεξαχθεί διαδικτυακά την Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουνίου, 10.00-13.00, μέσω της πλατφόρμας Zoom. Η συμμετοχή σε αυτό είναι δωρεάν.
Πώς μπορώ να συμμετάσχω
Για να συμμετάσχετε στο σεμινάριο, παρακαλούμε πατήστε «εδώ», επιλέξτε την ημερομηνία του σεμιναρίου και συμπληρώστε τη σχετική φόρμα. Η επιβεβαίωση της συμμετοχής σας θα γίνει το συντομότερο δυνατό. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο: 210 3221287.
Το σεμινάριο έχει συμμετοχικό χαρακτήρα οπότε θα ζητηθεί από τους συμμετέχοντες να έχουν ανοικτή την κάμερα και να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν μικρόφωνο.
Λίγα λόγια για την εισηγήτρια
Η Κατερίνα Δημητρακοπούλου είναι Σύμβουλος Επικοινωνίας με μεταπτυχιακό στη Στρατηγική Επικοινωνία (MA Strategic Communications & PR) και εξειδίκευση στην ψηφιακή επικοινωνία και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έχει σχεδιάσει, υλοποιήσει και συμμετάσχει σε πλήθος ενεργειών στο ψηφιακό περιβάλλον για διάφορα brands και οργανισμούς, ενώ από το 2015 είναι managing director στη Social Mellon, ένα digital marketing and consulting agency. Παράλληλα διδάσκει Social Media marketing και είναι εισηγήτρια στο Αμερικάνικο Κολλέγιο της Ελλάδος (Deree), ενώ εκπαιδεύει τακτικά στελέχη από ΜΚΟ στην Ελλάδα και το εξωτερικό.